fredag 9 juni 2017

När livet är som bäst...

Har man fullt upp eller sitter man med fötterna högt och rullar tummarna???
Ja det kan man ju undra över.

Det är fullt upp nu med allt möjligt både privat och med Lottas Keramik.

Privat så har vi en student i huset så vi har tittat på balfina ungdomar ....


och ska städa huset och fixa och trixa till nästa fredag då det är studentfirande för vår fina Elin.
Det är härlig tid i alla fall!

På nationaldagen var jag med min keramik på Slätten i Skillingaryd.
Och det var så roligt, med mycket folk, ca 2000 besökare. Nja det va ju inte bara jag där utan många fler utställare, väsensvandring och riddarspel. Toppen arrangemang, vill jag säga.


I förrgår hade jag ett gäng glada damer som testade olika lertekniker, imorgon kommer några andra damer (förhoppningsvis glada dom också!) och sen taggar jag för 


Välkomna att besöka Pukarp den 18/6

Jag får vänta med att lägga upp fötterna och rulla tummarna ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar